torstai 2. tammikuuta 2014

Uusi vuosi, uudet kujeet !

 
 
Kekseliäs otsikko ennen kaikkea ! Meidän uusi vuosi meni kotosalla vaan. Kridellä oli tiistaina töitä ja töiden jälkeen meni nukkumaan, ylläri. Nukku sitten puoli kuuteen, eikä edes keretty kauppaan. Raketit ja paketit jäi hommaamatta. Pakko oli käydä Nesteen yhteydessä olevassa k-kaupassa tai mikä onkaan. Kallista, ei mulla muuta.
 
 




Ruokana meillä oli nakkeja, ranskalaisia ja perunasalaattia. Jälkkäriks tein mansikka rahkaa. Illalla herkuteltiin vielä vähän suklaata ja popparia. Raketteja ei tosiaan päästy ampumaan. Olisi pitänyt ostaa Alexsandralle kuulosuojaimet, mutta ehkä sitten ensi vuonna :)
 
 

 
 
Meidän parvekkeelta ja sisältä näkyi vähän ilotulitteita, ei tuntunut oikein miltään uudelta vuodelta..niinkuin ei joulukaan tuntunut joululta. Se on varmaan se lumi, joka tuo sitä tiettyä tunnelmaa ja fiilistä. Ainiin ! Meinasin saada sydärin, Altsu mukaan lukien ! Hirvee lössi jotain gangstoja parveili meidän olkkarin ikkunan vieressä ja ampu raketteja !! Ketkä idiootit ylipäätäänsä ampuu niin lähellä kerrostaloja ja ikkunoita ! Kride meni sitten vähän huutaamaan ja kyllähän ne onneks lähti kiltisti muualle ammuskelemaan.
 
Valettiin vähän tinakenkiäkin, Altsukin teki oman ekan uuden vuoden tinan ! Mä en vaan tajua, miten mä saan aina jonkun sekamelska tina systeemin ja kaikki muut saa jonkun, mikä oikeesti esittää jotakin.
 
Ensimmäisenä Alexsandran tina, toisena Kriden ja viimeisenä minun.
 
 

 
 
 
Kirjoitin aiemmin uuden vuoden lupauksia. Tupakoinnin lopettaminen on alkanut ihan hyvin. Eilen oli kunnon tuskan hiki ja hermot vähän kireellä. Kävin sitten Altsun kanssa vähän happi hyppelyllä. Teki hyvää ulkoilla ihan rauhassa ihanassa raittiissa ulkoilmassa. Tää päivä on mennyt tähän mennessä myöskin hyvin. Outoahan tää on, mutta kyllä tämä tästä. Mä oon päättänyt lopettaa, niin sen myös teen. Enkä ikinä enää lankea siihen paskaan. Elämästä tulee paljon mukavempaa ilman syöpäkääryleitä. Mä voin sanoa, että tuun olemaan todella ylpeä itsestäni KUN olen koko loppu elämän polttamatta. Mainittakoon vielä, että en ole ihan ilman mitään nikotiini tuotteita. Sähkötupakka on loistava keksintö ! Siitä saa nikotiinia, siitä tulee "savua" suusta kun imasee jne. Käyn aina parvekkeella sähkötupakoimassa, jotta ei ole niin kovaa muutosta, että joutuisi olemaan kokonaan ilman. Olen kuullut, että tupakoinnin lopettamisen jälkeen tekisi hirveästi mieli syödä kaikkea, ei mun vaan :o Nyt tosiaan tavoitteena terveellinen elämä, ihan kokonaisuudessaan :)
 
 
 
 
Meinasin aloittaa tän mun kuntokuurin;
 
 
Jos vaan nyt sais itteensä niskasta kiinni ja hommiin ! Nyt kun tän postausken julkaisen, niin luulempa, että Altsupaltsu heräilee tuolta, enkä pääsekkään aloittamaan kuntoilua. Mutta sitten vaikka Altsun toisten päikkäreiden aikaan, tai sitten huomenna viimeistään..Pitäis muuten löytää jostain HDMI piuha, että saisin koneen kiinni telkkariin ja saisin ton videon isompana, olisi helpompi kattoa noita liikkeitä ja ohjeita. Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla ! Muutaman vuosi sitten, kun kuntoilin joka päivä ja tein omia kuntopiirejä kotona, niin katsoin netistä paljon saman kaltaisia videoita. Niiden avulla pääsee kunnon hikeen ja lihakset kasvaa ! Ensi viikolla aloitan sitten käymään tossa viereisellä salilla, jonne mulla on vieläkin jäsenyys. Tästä tää parempi, terveempi elämä alkaa ! Kelpaahan sitä ulkoillakin, kun on niin mageet kärryt alla !
 

 
 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti