lauantai 8. maaliskuuta 2014

Nuori Äiti

Kuka on liian nuori äidiksi ? Kuka määrittelee sen ? Eiköhän ihminen itse tiedä sen, onko valmis kasvattamaan pientä ihmistä ja antamaan tälle turvallisen ja onnellisen elämän.

Itsehän tulin ensimmäisen kerran raskaaksi 2012 vuoden alussa (tällöin olin täyttänyt juuri 18), olin niin onnellinen ja tottakai myös hieman shokissa. Tämä  päättyi keskenmenoon, mutta olisin todellakin pitänyt sen pienen ihmeen. Uudestaan tulin raskaaksi 2012 vuoden loppu puolelle, kun Alexsandra sai alkunsa. Silloin minua pelotti aivan sairaan paljon se, että sekin keskeytyisi. Onneksi ei, ja sain maailmaan maailman ihanimman prinsesan <3 Aluksi minua pelotti ihmisten reaktiot, mitä he ajattelevat minusta jne. Minua katsotaan todella pitkään kaupungilla ja ihan missä vain olenkin, mutta olen tottunut siihen. Mitähän heidän päässä liikkuu ? Että en osaa pitää huolta lapsestani ?

ööö, nuori voi todellakin olla hyvä äiti vaikka onkin nuori ! Yhtä lailla me nuoret voitaisiin katsoa vanhoja, "ei toi osaa hoitaa lastaan" jne. En oikein ymmärrä vanhempien ihmisten asennetta meihin nuoriin äiteihin.

Minä olen todella ylpeä äiti, ja ylpeä tyttärestäni ! Kasvatan häntä rakkaudella ! Annan turvallisen ja onnellisen elämän. Olen aina tukena, vaikka mikä tulisi !

Minusta se on vain parempi, että on nuori äiti. Esimerkiksi minulla ja Altsulla on ikä eroa vähän alle 20 vuotta. Luulen, että tulen ymmärtämään Altsua todella hyvin. Kaikkine kiukkuineen ja raivon puuskineen.

Onko täällä lukijoissa nuoria äitejä ? Mitä mieltä te olette ?



























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti