perjantai 14. maaliskuuta 2014

Päläpälä

Juu u , en oo taaskaan paljoo ollu kotona tai edes koneen ääressä, joten siksi postauksia ei ole näkynyt muutamaan päivään.
 
Ollaan Altsun kanssa oltu siellä sun täällä. Nähty mun kavereita ja oltu mun pikkusiskon seurana. Oltiin myös yks päivä Kriden työ paikalla "auttamassa" kuorman laitossa. Tuntuu, että ois ollu hirveesti menoa ja meininkiä, mutta siltikkään mulla ei oikeestaan oo taaskaan mitään kirjotettavaa.
 
Oonkohan mä ollu jossain omissa maailmoissani kun en muista mitään ? :D
 
Tänään mennään Kriden kanssa auttamaan mun äitiä muutossa (joo se muuttaa taas, löysi halvemman asunnon). Onneks ne on jo vieny tässä muutaman viikon aikana laatikoita ja kaikkia tavaroita sinne uuteen asuntoon niin ei tarvii hirveesti kanniskella mitään. Helppo keissi siis ! Mun ihana pikkusisko tulee siksi aikaa hoitamaan Altsua. Uskon, että ne selviää ihan kunnialla muutaman tunnin.
 
Tänään ei oo illaks mitään suunnitelmia. Musta jotenkin tuntuu, että me ollaan ton muuton jälkeen ihan poikki, että mennään jo aika aikasin nukkumaan. Onneks huomenna on sitten saunomista ja voi pitää sellasen ihanan päivän.
 
Toivotaan, ettei sitä luvattua lunta ole tulossa enään !! Nyt on jo niin kesäinen fiilis, että ei kiitos mitään lunta, se pilaisi koko fiiliksen. Ulkona on kyllä tällä hetkellä todella kiva tuuli, mutta ei sekään ole niin paha kuin lumi !
Kesäkesäkesä tule jo !
 
Ainiin, oon kokonaan unohtanut vissiin kertoa, että meidän pieni prinsessa seisoskelee jo muutamia minuutteja ilman tukea ! Ja tykkää kävellä ihan sikana, taapero kärryllä tai sitten niin,että käsistä pidetään kiinni. Sekin jo sujuu aika hyvin, kun pitää vain yhdestä kädestä kiinni. Eilen saapui myös ihanat kevät kengät Altsulle. Ne on tukevat ja hyvät ! Kyllä nyt kelpaa ulkona käppäillä ja konttailla !
 
 
 

 





 









 







 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti