keskiviikko 13. elokuuta 2014

Nukkumatti missä olet ?

Kun uni ei tuu.. Ehkä tällä hetkellä maailman ärsyttävin ongelma ! Väsyttää mutta ei saa unta... Tän ongelman lomassa raskaus vaivatkin kaikkoaa. Ois ihana vaan nukkua, mutta kun ei niin ei. Illalla unen saanti on todella heikkoa, yöllä herään myrskyn ääniin ja aamulla herään mieheni herätyskelloon , enkä tietenkään saa enää unen päästä kiinni. Millon mä saan nukkua ?? 



Sama uniongelma mulla oli viime raskaudessakin. Silloin se ei niinkään haitannut, kun piti pitää vain itsestä huoli. Nyt mulla on toi pieni tättähäärä jaloissa koko aika joka vaatii huomiota ja leikki seuraa all the time. Pienen mentyä päikkäreille voisin minäkin nukkua, siinä on vaan yksi mutta; en saa silloinkaan unta. Really. En vain osaa nukkua päiväunia joten niihinkään en voi turvautua. Joten kuljetaan koko päivä silmät ristissä ja hermot riekaleina iltaan asti josko ehkä saisin silloin unta ja saisin nukkua seuraavaan aamun asti heräämättä :) Siinä hieman avautumista nukkumisesta. Olen puhunut. 




1 kommentti:

  1. mulla oli uniongelmia raskausaikan ja se oli niin raivostuttavaa! Heräsin öisin 3 aikoihin enkä enää saanut unta...sitten menin takasin nukkumaan joskus 10 aikoihin aamulla ja nukuin iltapäivään :D

    VastaaPoista