sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Hormooooneja hormooneja

Heijjssan , siittä on taas vähä aikaa ku oon viimeks kirjotellu.. Oon vaan ollu tositositosi laiskalla päällä ja sitte ku ei väsytä niin sitten ei kiinnosta ja innosta yhtään mikään, aika pepusta ! Nää hormooni myrskyt ei tosiaan oo kivoja, turhaa kiukuttelua ja rähjäämistä, kaikki tuntuu jotenki ahistavalta ja monesti on semmonen olo, ettei kukaan välitä musta.. vaikkei se oiskaan niin, mutta siltä tuntuu.. IHANAT hormoonit <3 Untakaan en oikein saa, ja yö unet on ollu jo pitkään tosi niukat ja ahistavat. Pyörin vaan sängyssä saamatta unta ja kuunnellen rakkaan ihanaa JÄRKYTTÄVÄÄ kuorsausta. Yöllä nään usein tosi ahistavia unia, jotka tuntuu tosi toden tuntusilta, niinkuin viime öinenkin, siinä yritettiin kuunnella kaikin keinoin beijbin sydänääniä, mutta mitään ei saatu kuulumaan, ja aamulla herättyäni olen tosi väsynyt enkä jaksa tehdä mitään eikä mikään kiinnosta... :/ Tänään olen luultavasti turhaan panikoinut miniä, suuremmaksi osaksi tuon unen takia, ja etten ole tuntenut tänään minkäänlaisia liikkeitä, vaikka olen jo muutaman viikon tuntenut joka päivä liikkeitä :ss 

Jeejeeee keskiviikkona kauan odotettu rakenneultra, silloin tasan 21+0 !! Toivon, että nää mun mormonimyrskyt loppuis, ettei Kriden tarvis kattoa mun itkupotkuraivareita joka asiasta ja ettei mua itkettäis joka asia :/ Nyt on jo menty puokkivälin ohi , tänään 20+4 :) Alle puolet jäljellä wihiiii ! Oon vaan niin innoissani, ettei mitään rajaa :) Painosta vähän, koko raskauden aikana mulle on tullut about 3 kiloa lisää, ja vettä oon yrittänyt nyt juoda enemmän, syöminen on vähä pepusta kun ei tee mieli mitään, mutta silti hirveä nälkä all the time :( Yritän syödä mahdollisimman terveellisesti, vaikkei nuo mättö ruuat oo kyllä muhu ennenkään jääny löllöilemään :D


20+0 masu <3

Puokkiväli pose :)

Siinä 20+3 masu :)

Nyt meidän vauva näyttää jo ihan oikeelta minivauvalta :) 

Koulussa menee ihan hyvin, ei oikein vaan kiinnosta tuo koulun käynti.. mutta kyllä mä sen loppuun käyn ja yritän parhaani, sen mitä jaksan :) Nyt keskiviikkona oltiin semmosessa päihdepaikassa (entisiä juoppoja) vetämässä levyraatia, kyllä ne vissiinki tykkäs :) Vielä kahen viikon ajan on tota toiminnallista juttua siellä paikassa, mä en vaan ens keskiviikkona pääse mukaan vetämään mitään, ku on se rakenneultra hihiihih :) Mutta sitte vikalla kerralla oon taas mukana. 

Siinä meidän naisvaltainen mielenterveys- ja päihdetyön luokka !

Mukavaa viikonlopun loppua kaikille ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti