perjantai 20. joulukuuta 2013

Haastetta haasteiden perään

Sain haasteen elämää pienessä perheessä-blogilta. Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa. 

1. Jokaisen haastetun täytyy kertoa 11 asiaa itsestään 
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut
6. Kerro kuka sinut haastoi. Ei takaisin haastamista.



11 asiaa minusta

1. Olen puolivuotiaan tytön äiti
2. Olen naimisissa
3. Minulla on koulut kesken
4. Olen harrastanut motocrossia
5. Olen ollut koulukiusaaja ja kiusattu
6. Olen muuttanut elämäni aikana n.30 kertaa
7. En liiku ikinä busseilla
8. Pidän romantiikasta, kynttilän valossa rakkaan kainalossa <3
9. Olen turvallisuuden ja läheisyyden hakuinen
10. Olen aikaansaamaton
11. Pidän sisustamisesta ja shoppailusta


Omat vastaukseni

1. Joko jouluostokset on tehty (ruokia lukuun ottamatta) ?
Jotakin ollaan jo hommattu, esim kuusi ja pari lahjaa. Paljon on vielä hommaamatta, kiirus tulee !

2. Lemppari ja inhokki joulutraditiot ?
Joululahjojen avaaminen ja kodin laittaminen joulu kuntoon on ihanaa :)
Jouluruuat eivät ole minun mitään suosikkeja.

3. Jos voittaisit lotossa miljoona euroa, mitä tekisit ensimmäisenä ?
Ostaisin heti omakoti talon ! Maksaisin kaikki meidän velat pois ja antaisin mun ja Kriden perheille jonkunlaisen summan :)

4. Lemppari ja inhokki kotityöt ?
Pyykkien laitto on kaikista inhottavin kotityö, ja tietysti tiskaaminen. Mieluiten järjestelen tavaroita. Yritän pitää kodin suhtkoht siistinä ettei tarvitsisi hirveästi siivoilla.

5. Mikä on unelma-ammattisi vai oletko jo kyseisessä ammatissa ?
Joku hyvä palkkainen ammatti ois paras, mutta sellaiseen työhön pitäis lukea ihan hirveesti, joten ei ole mun juttu. En itseasiassa edes tiedä mikä mun unelma-ammatti on :o Olen tällä hetkellä kotona, koulutkin vielä kesken..

6. Jos saisit nyt tietää odottavasi kaksosia raskausviikolla 20, mitä tekisit ?
Tottakai pitäisin ! Uusia vauvoja <3 

7. Onko sinulla lemmikkejä tai haaveiletko jostain erityisestä lemmikistä joskus tulevaisuudessa hankittavaksi ?
Ei ole. Pienenä meillä kotona oli aina joku elukka, kissa tai koira. Koira olis joskus ihan jees, mutta Kride on allerginen..

8. Onko sinulla tatuointeja tai lävistyksiä ? Jos on niin missä ?
Ei ole. Haaveissa on ollut pitkään hankkia tatuointi.

9. Nimeä yksi paha tapasi ?
Hmmm..tää on vaikee.. nenän kaivaminen :D:DD

10. Mikä on parasta joulussa ?
Se joulun tunnelma ! Tuoksut ja kaikki ! Se kun aatto aamuna noustaan ja syödään riisipuuroa ja vietetään joulua, joulu on paras.

11. Paras lapsuus muistosi ?
Niitä on monia, melkeempä kaikkiin liittyy mun pikkusisko <3 Sanotaan, että kaikki perheen keskeiset matkat ja jutut missä Sofia on ollut mukana ;)


Itse kysyn haastetuilta

1. Mikä on lempi televisio ohjelma ?
2. Oletko onnellinen ? 
3. Pahin pelkosi ?
4. Mitä odotat vuodelta 2014 ? 
5. Onko sinulla uudenvuoden lupausta ? Mikä ?
6. Jos saisit matkustaa ihan minne vain, minne lähtisit ?
7. Ruoka vs. Alkoholi ? Perustele 
8. Missä käyt yleensä shoppailemassa ? 
9. Blogin kirjoittamisen syy ? 
10. Omakoti talo vs. Kerrostalo ? Perustele
11. Muuttaisitko itsessäsi mitään ? Jos kyllä, niin mitä ?




2 kommenttia:

  1. Äää mulla on varmaan 6 tällästä rästissä! :D Kiitos kuitenkin, koitan ottaa itteäni niskasta kiinni ja hoitaa nää alta pois vielä tän vuoden puolella :)

    Jäädään seurailemaankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voiei :D noh, rupeet oikeen urakalla tekemään haasteita ;)
      Kiva saada lisää seuraajia !

      Poista