tiistai 5. marraskuuta 2013

Minä

Muiden blogeja lukiessani tuli mieleeni, että en ole itse asiassa kertonut missään postauksessa itsestäni. Teempä siis postauksen pelkästään itsestäni. Kuka siis oikeastaan olen, mistä tulen ja minkälainen minä olen. Blogini on painottunut liiaksikin perhe-elämään, vaikka olen yrittänyt siirtyä enemmänkin "lifestyle" puolelle ja muutenkin elämään ylipäätäänsä. Yrityksestä huolimatta huonosti onnistunut :D

2008-2009?


Aloitetaampa vaikka siitä, että olen paljasjalkainen Helsinkiläinen. Synnyin -93 marraskuussa, jolloin vielä vanhempani olivat yhdessä. Ollesani alle vuoden, vanhempani erosivat ja siitä alkoikin sitten iänikuinen kahdessa paikassa ravaaminen. Isäni on rekkakuski (ulkomaan kuljettaja), joten hänen näkemisensä jäi senkin takia harvaan. Asuin äitini luona ja kävin joskus viikonloppuisin isäni luona. -96 sain rakkaan pikkusiskoni ja -99 pikkuveljen, äitini meni uusiin naimisiin. Isäpuolestani tuli minulle kuin toinen isä, olinhan hänen kanssaan enemmän tekemisissä kuin oman isäni kanssa. Muutimme todella usein, syitä oli paljon. Töiden perässä, äitini kylläistyi ja halusi muuttaa ja mitä lie niitä syitä oli :D Ei se minua pahemmin haitannut, oli kiva asua aina eri paikoissa ja nähdä maailmaa jousimiehethän ovat vähän sellaisia seikkailijoita. Senhän takia nykyäänkin varmaan tykkään muuttaa kämpän järjestystä ja kyllästyn katsomaan samoja seiniä pitkään :D Ollaan siis asuttu ihan stadista lohjalle asti, on tullu nähtyä monenmoista kaupunkia. Koulujakin olen joutunut melkeempä joka vuosi vaihtamaan, ylä-asteen olin sentään samassa koulussa. Huonoa koulujen vaihdossa oli se, että kaverit eivät kovin hyvin pysyneet vaan ne vaihtuivat kokoajan. Onneksi ylä-aste kaverit sentään jäivät ja ovat minulle todella rakkaita ja tärkeitä, tosi ystäviä <3 


2009-2010?

Ylä-asteen jälkeen alkoikin minun pikkuinen alamäki. Menin lukioon, joka ei kiinnostanut 
sitten ollenkaan, vuoden siellä jaksoin käydä. Minulla oli joku kapina kausi ja muutin äitini luota pois, ex-äitipuoleni luokse. Ystäväni muutti kanssani sinne ja eihän siitä mitään tullut. Molemmat lopetimme koulut ja elämällä ei näkynyt olevan mitään suuntaa. Joimme vain ja teimme mitä itse halusimme. "jouduin" takaisin äidille ja kapinointi jatkui. Ystäväni muutti isosiskonsa kanssa omaan kämppään ja kyllä se minulle kelpasi, kun sain hengata siellä. Elämän alamäki vain jatkui. Viikonloput ja kesät menivät ryypätessä. Vihdoin tapasin humppabileissä Kriden. Alussa se oli semmosta säätämistä, ettei kumpikaan oikeen saanut selvää toisen tunteista. Aloimme seurustelemaan ja noin kuukauden seurustelun jälkeen muutin Kriden vanhempien luokse, rakkaani kanssa yhteiseen pikkuhuoneeseen. Olihan se ihanaa asua rakkaan kanssa yhdessä, eikä alku huumassa pieni huone ollut ahdistava, nykyään se olisi ihan hirveetä asua yhdessä huoneessa, ei saisi ollenkaan rauhaa. Aloimme etsiä yhteistä asuntoa, joka me sitten parissa viikossa saimmekin. Siitä se yhteiselo todellakin alkoi. Kävin silloin ammattikoulussa entinen Hesote, nykyinen Stadin ammattiopisto. Olin myös töissä puhelinmyynnissä, josta tienasin hyvin, niin että selvisimme ja saimme ruokaa ja laskuja maksettua. Kride työskenteli ja työskentelee edelleen pyykkipoikana, kuorma-auton kuljettajana. 2012 vuoden alussa, muutaman kuukauden seurustelun jälkeen menimme kihloihin ja siitä kuukauden sisään sain keskenmenon, joka vaivaa minua vieläkin.. 2012 syksyllä pissasin tikkuun taas kaksi viivaa ja toivoin vain parasta, että tämä selviäisi loppuun saakka, ettei tapahtuisi samoin mitä aiemmin... Raskaus aika meni hyvin, paljon paremmin mitä olisi voinut kuvitellakkaan. Kesällä 2013 menimme rakkaani kanssa naimisiin, muutimme ihanaan uuteen kotiin ja saimme pienen prinsessan <3 Siinä elämäni lyhkäisyydessään. 

Unohdin täysin kirjoittaa harrastuksista joita olen harrastanut. Pienempänä harrastin luistelua?, telinevoimistelua, jalkapalloa, balettia, ratsastusta. Myöhemmin tuli kuvioihin motocross, jota rakastin täysin sydämin <3 (se vain jäi, kun kaverit ja muut hommat kiinnosti enemmän, ja tätä kadun todella paljon !). Sitten oli vähän aikaa lentopallo, joka nyt meni vähän pläskiksi kun kavereiden kanssa pelleiltiin..ylläri :D 
Sitten on nämä perus salit, juoksemiset jne. Nykyäänkin siis käyn salilla, aina silloin kun jaksaa... :D 


2011

Itsestä kertominen on jotenkin hirveän vaikeaa. Kuka ylipäätään tietää täysin, minkälainen itse on? Voihan sitä kirjoittaa vaikka mitä, mutta mikä se todellisuus sitten onkaan. 
Itseni mielestä olen "hieman" äkkipikainen, kärsimätön ja tunteellinen. Puhun myös välillä liiankin suoraan, en vaan voi sille mitään, ne vaan tulee mun suusta :D Jos mulla on jokin mielipide asiasta, täytyyhän se sanoa! Olen kyllä yrittänyt parantaa tapoja, ettei kaikkea tarvitse lipsauttaa. Minulla on myös paha tapa, että jos jotakin haluan, se täytyy heti saada. 
Minulla on itseni mielestä todella hyvä empatiakyky, ajattelen paljon miltä toisista tuntuu ja välillä unohdan omat tunteeni ja itseni kokonaan. Minulle on vain hyvin tärkeää se, että kaikilla olisi hyvä olla :) Huumorintajuni on välillä tosi öööö outoa ! Minulla on todella halvat huvit ja kaikki ei välttämättä niitä ymmärrä ! :D Intohimoni on sistutaminen ja shoppailu. Suunnittelen aina, miten saisin asunnostamme vielä hienomman näköisemmän. Netistä katselen aina sisustus juttuja ja vaatteita, minulle kuin myös Alexsandralle. Raha tilanteemme takia sistustaminen ja ihanien vaatteiden ja tavaroiden ostelu on jäänyt vähälle. Mutta pikku hiljaa saan kyllä kämpästä meidän näköisen, tai siis minun..  :D Vaatteitakin ostelen aina silloin tällöin, pikku hiljaa hyvä tulee. 
Mitäs muuta sitä kertois.. Okei, oon aika huono syömään. Vaikka ois hirveä nälkä, niin ei vaan välttämättä tee mieli syödä. Tämä tuli siitä mieleen, kun Krideä ärsyttää suunnattomasti se, etten välillä "muista" syödä. Kyllä mä nyt syön niin, että hengissä pysyn :D Välillä on niitä päiviä, että otan itseäni niskasta kiinni ja syön sen aamupalan ja päiväruuan. Ne minulta usein jää välistä, kun Kride ei ole kotona "pakottamassa" syömään. Enkä tätä hirveeksi ongelmaksi laskisi, olenhan ihan normi painoinen. En vain nauti syömisestä, ei muuta. Kyse ei siis ole siitä, että haluaisin laihtua, en todellakaan ! Olen itseeni näin täysin tyytyväinen ja syön kun tekee mieli. Muutamasti päivässä, pieniä annoksia, that´s it. Rakastan romantiikkaa, odotan innolla talvea, pimeitä iltoja kynttilän valossa rakkaan kainalossa <3
2011-2012
2012

2013 raskaus aika.


Kysyin siskoltani, kavereiltani ja mieheltäni minkälainen minä olen, kun itse on niin vaikea "keksiä" minkälainen minä todella olen.. kiva kuulla muilta vähän mielipiteitä minusta ;)




"maailman paras sisko <3 hauska ja kiltti ja tunteellinen. Sellanen, joka huolehtii kaikista."



"oot kiva, nätti, ihana mami, paras kaveri. mun hölmöläinen. luonteelta oot välillä äkkipikainen mut sul on tosi arvokas huumorintaju ja oot viisas mut vähä höpsö kuitenki."


"no oot temperamenttinen, herkkä ja silleen suht fiksu :D oot perhekeskeinen ja ajattelet alkkua paljon"


"Ihana, rakkain, paras äiti ja vaimo <3 äkkipikanen(vähä liianki), tunteellinen, höpsö, söpö, jäkättävä ja mäkättävä(suomalainen nainen), kaunis, helposti suuttuva, paras kaikessa, täydellinen mulle ;)"


Minä nyt !



Minua voi seurata myös bloglovinissa

PS. NYT NIITÄ POSTAUS IDEOITA RAKKAAT LUKIJAT <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti