perjantai 13. joulukuuta 2013

5 asiaa joita rakastat... itsessäsi !

Jokin aika sitten löysin Essin blogista haasteen ja päätin tarttua siihen ! Tämä tosiaan on yllättävän haastava ja vaikea tehtävä, mutta parhaani yritän ! Haasteena siis on kertoa viisi asiaa, joita itsessään rakastaa. Tämä on todellakin haasteiden haaste !




SILMÄT
Tykkään mun silmistä, vaikkakin ne on ihan tavalliset sinivihreät silmät niin mun mielestä ne nyt vaan on kivat, täydelliset mulle.


KROPPA
Oon aina tykännyt mun kropasta. En lihoa vaikka söisin mitä ja kuinka paljon, hyvät geenit. Tykkään treenata ja jo pienellä treenauksella saan lihakset näkyviin, i like !
Olen myös itseni mielestä kaunis, itsensä kanssa täytyy elää koko elämä ja itsestään on vain pakko tykätä sellaisena kuin on. 




SUORASANAISUUS
Empäs tiedä onko tää nyt niin hyvä asia, mutta sellainen mä vaan olen. Jos mua jokin ärsyttää niin kyllä mä sen sanon. Ärsyttää sellaset ihmiset jotka ei voi suoraan sanoa jos jokin on pielessä. 


PERHEKESKEISYYS/ÄITIYS
Mä rakastan mun perhettä ylikaiken ! Äitiys on etuoikeus ja tiedän olevani kaikista paras äiti meidän prinsessalle. Olen hyvä tahtoinen ja haluan perheelleni vain ja ainoastaan parasta !


TUNTEIKKUUS
Kyllä, olen tunteikas ihminen ja läheiseni ovat sen kyllä varmasti huomanneet. Itken kun itkettää, nauran kun naurattaa. Olen myös hyvin äkkipikainen joka ei nyt liittyny tähän....








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti