lauantai 11. tammikuuta 2014

Söpöläinen !

 


Ja kaikki jotka inhoavat söpöilyä, skipatkaa tämä :D
 



Voi eiii !! Kattokaa nyt miten söpö ! Meidän tyttönen on niin SÖPÖ ! hihih. Tällä postauksella ei ole mitään pointtia, kunhan tulin hehkuttamaan (taas kerran) miten söpö Alexsandra on. Miten joku voikaan olla noin tuitui söpöläinen <3
Oon niin onnellinen tästä pienestä ihmeestä, että oli pakko tulla oikein blogiin asti avautumaan <3 LOVELOVELOVE ! Alexsandra on parasta mitä mulle on koko mun pienessä elämässä tapahtunut. Tottakai mulla olis elämää ilman pientäkin, mutta Altsu tuo mun elämään sisältöä, josta olen hyvin onnelllinen ! En tiedä, missä olisin tällä hetkellä, jos lasta ei olisi. En ikinä, siis IKINÄ vaihtaisi Alexsandraa mihinkään. Teen kaikkeni, että murulle tulee ihana, onnellinen, rakkauden täyteinen ja täydellinen elämä ! Pusipusi <3
Tällä hetkellä Altsu on niin mammantyttö ettei mitään rajaa. Koko aika pitää olla äitin lähellä. Jos mä kehtaankin lähteä toiseen huoneeseen tai liian kauas niin itkuhan siitä tulee. Oivoi... Kyllä kai tää tästä, onhan se ihanaa, tietää ainakin että pieni on kiintynyt muhun ja pitää mua tärkeänä ja turvallisena <3 Rakkautta, hellyyttä ja huomiota pieni tulee saamaan enemmän kuin tarpeeksi.


                 
 

                 

 
                


                
 
 
 
Tänään saunomista, herkuttelua ja löhöömistä. Tänään alkaa putous, minkälainenkohan tästä kaudesta tulee. Onko muita, jotka tykkäävät katsoa putousta ? 
 
 
 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti