torstai 13. helmikuuta 2014

Mama sairastaa...

Kyllä vain. Tämä äiti on ihan vuoteen oma. Eilen aamulla se alkoi. Oksennus tauti.. HYI sanon minä ! Kaikista ällöttävin ja kamalin tauti ! En vaan kestä sitä, en sitten millään. Mikään ei pysynyt sisällä, ei edes mehu. Mulle tarjottiin apua, ja onneksi tartuin siihen ! Kride vei Altsun muutamaksi tunniksi vanhemmilleen hoitoon. Sain nukuttua jopa neljä tuntia ! Katkonaistahan se uni oli, mutta sentään sain levätä ihan rauhassa.
 
Tänään olo on kuitenkin jo parempi, onneksi ! Se olo oli jotain ihan sanoin kuvaamatonta. Olen pystynyt jopa syömäänkin tänään. Alkoihan tässä jo nälkä ollakkin kun ei eilen voinut laittaa mitään suuhun.
 
Tekstin jälkeen kuvia tältä viikolta ja tästä päivästä. Muunmuassa  kauppareissu kuvia. En  tajua miten näitä kuvia aina kertyykin näin paljon. Mun seuraava kalliimpi hankinta on todellakin kunnon kamera ! Otan nimittäin kaikki kuvat mun iphonella. Joojoo, kyllä nääkin kuvat kelpaa. Mutta musta ois paljon kivempi kattoa todella hyvä laatuisia kuvia.
 
Tänään vielä jatkuu  mun kotona löhöily. Vaikka olo onkin parempi, niin ei se kuitenkaan mun normaali ololta tunnu. Kipeys  on ainakin hyvä syy  vain lepäillä ja kattoa telkkaria. Ja  älkää nyt luulko, etten Altsun kanssa olisi. Tottakai mä syötän sen, vaihdan vaipan, viihdytän ja pidän huolta, että pikkuisella on kaikki hyvin.





















 
 
 
 

 

2 kommenttia:

  1. Hyu. Oksutauti on kamalin! Toivottavasti menee pian ohi! Ihania kuvia :)

    VastaaPoista