keskiviikko 10. syyskuuta 2014

PaKsUnA bY.. ?

"Kideblogit järjestää jälleen suureen suosioon viime vuonna nousseen Paksuna-blogikisan, jossa haemme riveihimme raskaanaolevaa bloggaajaa."

Minä ja minun blogini on mukana Kideblogien paksuna blogikisassa. Toivon että te kaikki siellä ruudun takana käytte äänestämässä meidän pientä blogia ! Menette facebookissa Kideblogien sivulle TÄSTÄ ja sieltä ylhäältä löytyy kiinnitettynä kaikki ehdokkaat. Tykkäys napin painaminen ei teille ole suuri homma mutta minulle iso asia josta olen aidosti kiitollinen, joten menkäähän jo äänestämään meitä, kiitos :)


Vielä on muutama päivä aikaa äänestää, joten tehkää se ! Lähetän  kaikille äänestäjille monta kiitos halia. Olen jokaisesta äänestä todella kiitollinen ja ikionnellinen. Teille äänestäminen on pieni juttu, mutta minulle yksikin ääni merkitsee todella paljon ! 



Miksi minä ? 

Ensinnäkin olen paksuna ja kirjoitan kirjoituksissani paljon raskaudesta ja siihen liittyvistä fiiliksistä. Blogissani nähdään myös pienen taaperon elämää ja ihan tätä normaalia arkea josta on ihana kirjoittaa, varsinkin kun on tapahunut jotain mahtavaa. Blogissani nähdään myös mielipide kirjoituksia ja paljon sisustamista joista jokainen nainen varmasti tykkää lukea ! Tämän kisan voitto antaisi minulle mahdollisuuden edetä bloggaajana, kirjoittajana ja kehittää itseäni. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti