perjantai 3. tammikuuta 2014

The weekend, again

Voi ei, taas on se aika viikosta, viikonloppu. Eikö näitä viikonloppuja oo jo ollu ihan riittävästi :D Tuntuu, että Kride on koko aika kotona, kun on ollu näitä pyhiä jne. Mä oon vaan tottunu olemaan täällä päivät pitkät Altsun kanssa kahdestaan ja nyt toi mies pyörii mukana ! :D Ei se haittaa, mutta outoa se on ! Mä jotenkin kuvittelin tänäänki, että se menee huomenna töihin, mutta eihän se vissiin lauantai oo työpäivä. Ja kerran nyt kotona on, niin tekiskin sitten jotain. Muuta kuin räplää kännykkää ja töllää telkkaria. Pikkasen v********.
Kyllä tää ärsyttäis jotakuta muutakin, kun mies vaan nukkuu, käy suihkussa, syö ja paskoo, mutta ei muuta tee :D Nojoo, mä olen täällä koti äitinä. Mun homma on siivota, hoitaa lapsi, koko kämppä jne. Pitää kämppä yksinään kunnossa. Sitten mies tulee ja sotkee, koska ei välitä puhtaudesta. Mitä minä teen, joko kuljen perässä ja siivoan tai sitten annan olla ja koko kämppä näyttää vähän ajan päästä ihan kaatopaikalta. Lapsikin on meidän yhteinen, mutta se on minun homma hoitaa se. Miehen ei tarvitse opetella mitään, koska minä teen kaiken. Sellasta se elämä on. Kaunkohan olen halunnut yhtä peiliäkin seinälle, toivottavasti tänään se komeilisi seinällä, eikä enään nurkassa.. !
 
Käytiin tänään Altsun 6kk neuvolassa. Kaikki hyvin, niinkuin aina :) Ei neukkutäti edes neuvo meitä ikinä, vaikutetaan varmaan niin fiksuilta. Tyttönen kasvaa keskikäyrän tuntumassa. Paino hiukan ylhäällä ja pituus vähän alempana. Mutta tätähän tää on, lapset kasvaa omaa tahtia ja hakee sitä omaa "käyrää". Ärsyttävää tollanen, että seurataan käyrien avulla lapsen kehitystä. Ei mulla muuta :D
 
 
Mitähän sitä tänään edes tekisi ? Perus leffa iltaa, vaiko sitten pelejä kehiin ?
 

 
 
 
 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti